luni, 19 martie 2012

Dreams start to come true!

Într-o postare mai veche, click aici pentru a vedea scriam despre cît eram de dezamăgită şi întristată pentru că visele nu-mi devin realitate. Poate nu sunt cel mai norocos om, poate nu îmi reuşeşte întotdeauna, poate deseori ziceam că dacă nu eram eu mulţi era să fie mai fericiţi  şi trăiau mai bine, dar neprivind la toate niciodată nu am renunţat. Chiar dacă multe ori îmi doream să zic:"Gata, ajunge!", nu am făcut-o, am continuat să lupt şi să fiu eu, simplu. Să cred în bine. Să visez. Să cred în oameni. Să iubesc.
Pentru mine ziua de naştere niciodată nu a fost un eveniment important. Serbam pentru că e important pentru părinţii mei. Da, 17 ani au trecut de cînd mama mea nu a dormit o noapte întragă, iar tatăl meu dimineaţa stătea la uşa spitalului şi aştepta să mă vadă. Nu e meritul meu, e al părinţilor mei. Şi ceea ce am ajuns să fiu şi să am la fel le datorez lor şi fratelui meu scump.
Zică oamenii ce n-ar zice, dar dacă poţi aştepta, ai răbdare, munceşti şi eşti mulţumit de ce ai primeşti ce meriţi. Într-o felicitare primită astăzi erau cuvintele:"Fie ca această zi să fie cea mai fericită din viaţa ta, şi fie ca ziua de mîne să fie şi mai fericită decît cea de azi." Aşa şi a fost. Aşa şi va fi.
Mulţumesc tuturor pentru locul care îl ocupă în viaţa mea.
Iar eu zîmbesc, simplu zîmbesc. Aşa a fost să fie.
P.S: Niciodată nu am avut atît de multe flori :D

8 comentarii:

  1. Felicitari inca odata!!! :) La multi ani! Capul sus, eu stiu ca tu vei reusi in toate!

    RăspundețiȘtergere
  2. Something bad în această zi, e straniu că tu mulţumeşti omaenii pentru locul ocupat de ei în viaţa ta, analizează oare toţi coupă locul cuvenit? Oare toţi sunt mulţumiţi de el? Oare tu ia-i poziţionat corect?
    Just assumption...

    RăspundețiȘtergere
  3. Să zâmbești mult și des!!!! Perseverența întotdeauna oferă rezultatele dorite!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. P.S: Poza foarte reușită ))):P :*:*:*:*:hug

    RăspundețiȘtergere
  5. Cât de simplu zânbești, ceea ce nu-i atât de simplu, însă tu zâmbește, c-așa a fost să fie...

    P.S. Nu atât poza e reușită, cât emoțiile sunt adevărate, naturale, din suflet!

    RăspundețiȘtergere
  6. LA Multi Ani!
    Tu zici ca trebuie sa astepti si o sa fii multumit!
    Eu insa,iau de la viata tot ce pot(ce-mi ofera)azi,nu contez pe mine ,cine stie daca voi mai avia posibilitatea!
    Fiecare are o strategie de a trai.Principalu sa ne simtim bine si comod!
    Nu astept sa fie lumea deacord cu mine...!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce mister e şi cu 19 martie în fiecare an.

    Despre anul trecut ştim.

    Anul acesta: Luni a fost ziua Lunii...

    RăspundețiȘtergere