luni, 13 februarie 2012

Vis la Bis

Voi zbura la cer să-ntreb
De sînt eu cea blestemată,
Am visat c-un val întreg
Mi-a sortit să fiu drogată.
Dependenţă niciodată n-am avut,
De la euforie nu m-a durut,
Deci, nu puteam pricepe
De la ce se va începe.
Nu prea cred în vise
Dar părea prea real
Încît greşelile comise
Îl făceau să pară banal.
Am încercat să-l descifrez,
Am înţeles că bolnavă voi fi
Am început să delirez
Înţelegînd că mă voi îndrăgosti.
Realitatea dură m-a lovit,
Şi cu putere m-a trezit.
O! Ce fericire c-a fost vis!
Rău că-mi vine să strig bis...
P.S: Pentru mai mult nu mi-a ajuns inspiraţie <3

6 comentarii:

  1. Inga trebu sa crezi in vise!!!ele uneori ne indreapta inspre drumul care trebu!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Super.Chiar nu stiam ca faci si poezie.Vocabular bogat.Astept partea a II-a :)

    RăspundețiȘtergere
  3. e superba poezia)))intr-adevar Inguta ar trebuie sa crezi in vise, dar nu in toate))))

    RăspundețiȘtergere
  4. in vise trebuie sa crezi...si mai ales ca se vor implini..dar pentru asta trebuie sa actionezi :P
    daca visezi si nu actionezi...= 0 !! :P

    RăspundețiȘtergere
  5. Superb..!!! ;) imi place.. ;) insa c-am trista.. !!;( ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Băi lume, chiar aşa tare vă place să lingeţi curul? Poezia nu e super, chiar e slabă de tot. De la o poştă se vede că Inga avea drept scop să posteze anume ceva de dragoste şi anume pe 14 februarie de aceea şi s-a apucat să scrie această poezie, însă inspiraţia nu vine atunci când vrei tu, ea vine pe neprins de veste, azi la Inga nu a venit.

    Celelalte poezii a ei sunt mult mai bune, chiar şi Inga recunoaşte asta, de alt fel nu scria ultimul PS.

    Liviu, citeşte:
    http://simplu-iupi.blogspot.com/2011/02/mii-de-ori-delete-si-doar-acum-postat.html
    http://simplu-iupi.blogspot.com/2011/12/dezvaluind-taine.html
    http://simplu-iupi.blogspot.com/2011/10/war-of-head-vs-heart-2.html
    Chiar era o noutate pentru tine că face poezie? Nu eşti atent atunci.
    Ah da, pentru mine mai deosebit mi-a părut cvâtul "derilez", în rest nu văd un vocabular deosebit. Exagerezi băiete.

    Băi, de ce să crezi în vise? Eu visez cum trenurile iese de pe calea ferată şi merg prin sat destrugând case, chiar nu vreau să cred în asta! Hai mai spuneţi că şi Moş Crăciun există? Fiţi realişti.

    RăspundețiȘtergere