marți, 3 mai 2011

Loser or not?

Ratat (ratat, Eng Loser, ea Versager..) - o categorie de oameni născuţi doar să piardă şi să renunţe. Contrar opiniei populare, ratat - acesta nu este un om-ghinion.. Losero persoana cu un anumit mod de gândire.
Nu vreau să zic că sunt chiar acest gen de om, dar atunci când perioada neagră-n viaţă îşi ia startul, altfel nu mă pot simţi.
Cauză acestei postări a servit un adevăr dureros: "Never Had a Dream Come True."
nu glumesc,
(nici nu am avut multe vise)
într-adevăr, nici unul din cele puţine nu a devenit realitate, din păcat... Poate nu merit?

3 comentarii:

  1. Poate niciunul din vise nu iti era necesar:-? te-ai gandit si la asta? Poate nu era ce iti trebuie:-?
    Oricum nu trebuie sa te demoralizezi se mai intampla, trebuie doar sa ai rabdare:)
    :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Dacă sincer, mereu mă miram: Unde sunt ascunse visele mele? De ce eu nu am ceva scopuri majore?
    Am înţeles că am doar doua vise, dintre care unul e din copilărie, naiv... altul, prima şamsă de a se realiza cu adevărat s-a prăbuşit, acum nu mai cred să reuşesc.
    Ştiu că mai e timp, sunt tânără :D
    Deobicei sfărşesc cu ceva pozitiv, faza e că doresc să îmi permit cât de puţin să gîndesc aşa cum simt, pentru asta şi scriu aici, pe blog, unde pot să nu ascund nimic)

    RăspundețiȘtergere
  3. Meriti draga, meriti.....sunt convinsa ca o sa ti se implineasca cindva visurile....doar ca trebuie putin de asteptat...drept ai spus ca esti tinara.....si mai ai mult timp pentru a realiza dorintele tale....

    RăspundețiȘtergere