miercuri, 4 aprilie 2012

Încă un pas



Sunt o pasăre care e gata să zboare. După o perioadă lungă îmi pot desface aripile. Acum pot evada. Da, evada din colivia care m-a ţinut drept prizonier un timp îndelungat. Chiar m-a ţinut? Uşa era mereu deschisă, eu nu îndrăzneam să păşesc. Deşi sunt în prag şi mai am un singur pas să fac ştiu că îmi vei duce lipsa. Vei adăposti alte păsări, aşa cum făceai chiar şi cînd doream să fiu unica stăpînitoare a acestui teritoriu. Îţi voi duce eu lipsa? Probabil, din cauza că prea multi timp nu vedeam perspective înafara ta. Chiar dacă te părăsesc, voi reveni, ca să ştiu că e ordine, nu vreau ca altcineva să urîţească sau să distrugă ce eu cu atît de multă sîrguinţă am creat şi păstrat. Nu aş vrea să strîng gunoiul ce-l va lăsa altcineva, dar dacă vei avea nevoie de mine voi veni. Acum a mai rămas un pas. Urează-mi succes şi nu mă uita.
P.S: Mulţumesc ţie, dragă colivie, că mi-ai demonstrat că nu am nevoie de tine.

5 comentarii:

  1. Hmmm, şi de ce nu sunt mirat? Fenomen întîlnit des în rîndul tinerilor... Colivia îţi permitea să zbori în ea, să îţi arăţi graţia... Dar tu, îţi creezi absurde idei că ea te limita, că te încurca cu ceva, dar ea te protecta, ea era sau poate încă şi mai este o parte din tine... Dar tu... o trădezi, de ce anume trădezi? Aşa am vrut să spun, în cele din urmă comentariul meu, scriu ce doresc în el, sau nu? Chiar nu mă vor limita în ceva, astfel, aşteaptă un comentariu mai lung.
    Oare cînd erai obosită nu reveneai în colivie? Cînd aveai nevoie de ajutor, tot acolo îl cătai. Colivia nu ţi-a demonstrat că nu ai nevoie de ea, ţi-a demonstrat că poţi face singură alegeri, sau mai corect greşeli... Tu vei reveni dacă colivia va avea nevoie de tine, dar nu te-ai întrebat, ea te va aştepta anume pe tine? Ea te va primi înapoi? Şi dacă evadezi de aici, eşti sigură că ajungi unde trebuie? Doar la ceva fine şi bun? Heh... dacă da, atunci mai bine nici nu citeai tot comentariul ăsta...
    Fii atentă cînd iai decizii, fii atentă cum caracterizezi un lucru şi cum îl preţuieşti...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. WTF? Acum cieva să-mi explice sensul acestor cuvinte...

      te protecta - ha ha... Corect "te proteja".

      P.S. Articolul pe un 6. Nu a fost dezvăluit bine motivul coliviei raportată la casa părintească, puţin din păcate, se putea şi mai bine :)

      Ștergere
  2. frumos spun, place)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Numele meu este julie, vreau să-i mulțumesc prietenului meu pentru că mi-a arătat dr. Ilekhojie unde toată durerea mea a fost întoarsă spre bucurie, am fost într-o relație de 2 ani și dintr-o dată a apărut o greșeală din partea mea, dar am încercat să-l implor pe bărbatul meu dar el a refuzat să-mi asculte scuzele, până când prietenul meu mi-a povestit despre o casetă de vrajă care o ajută atunci când a fost și ea într-o problemă, dar nu am crezut în cauza ei, nu cred și în rula de vrajă până nu am ales să-i dau un proces. acest om mi-a spus ce trebuie să fac pentru ca omul meu să vină și după ce le-a făcut, omul meu s-a întors la mine pentru a-mi cere scuze cum mi-a spus acest cască de vrăji, așa că oamenii mei de acolo folosesc această ocazie pentru a vă informa tot acesta este cel mai bun rol pe care îl poți contacta și să ai încredere în el cauzează cu el toate problemele tale, te rog să-l contactezi prin e-mail-ul său gethelp05@gmail.com sau pe Whats App el la +2348147400259

    RăspundețiȘtergere