sâmbătă, 14 ianuarie 2012

Secretul unei vieţi ca în poveşti

De Anul Nou toţi îţi pun dorinţe, se îndeplinesc vise şi sfârşesc minuni. Niciodată nu am simţit această magie nemaipomenită. Cred că fiecare şi-o crează cu mânele sale. Posibil eu aşteptam doar, însă nu făceam nimic. Aşa e cu o mare majoritate a oamenilor. Stau şi aşteaptă că Ceva se va întîmpla şi totul va fi bine şi frumos. Nu, dragii mei, nimic nu cade din pod. Pentru a obţine ceva, a cuceri un pisc trebuie să ai o dorinţă mare, îndemânare şi să munceşti desigur. Citisem undeva ceva de genul:" Arată că totul e bine, zâmbeşte, spune-le tuturor despre fericirea ta, şi atunci totul va fi astfel...", voi contrazice aceste cuvinte, din simplul motiv că am simţit pe propria piele. Nimeni nu are nevoie de acest teatru ieftin al tău. Reţeta fericirii e simplă:" Fii Fericit!", confirm cu încredere că ăsta e secretul unei vieţi ca în poveşti.
"De Anul Nou pe vechi se sfârşesc minuni!" am exclamat astăzi. Acum ştiu cînd visele devin realitate, atunci când depui efort şi crezi în propriile puteri. M-am convins că totul e în mânele mele.
P.S: Nu aştepta, acţionează!

4 comentarii:

  1. ma mindresc cu tine foarte frumos..........ai mare dreptate nu astepta actioneaza

    RăspundețiȘtergere
  2. "If you want to be happy , be" SUPER..

    RăspundețiȘtergere
  3. mde as vrea eu sa se intimple minuni(((dar nu voi astepta sa-mi cada din pot dar voi face tot cu miinele mele, si ceea ce voi face va fi o mica magie ce va avea un gust de fericire))))))))

    RăspundețiȘtergere
  4. toţi îţi pun - toţi îşi pun
    şi sfârşesc minuni - şi se sfârşesc minuni
    mânele - mâinile
    Citisem undeva ceva de genul - Îmi amintesc nişte cuvinte
    :" Arată - : "Arată
    atunci totul va fi astfel... - atunci totul aşa şi va fi...
    :" Fii - : "Fii
    confirm cu încredere - proclam cu încredere
    ăsta - acesta
    cînd visele devin realitate, atunci când - cînd/când

    Cât alcool ai consumat de Anul Nou pe stil vechi, înainte de a comite toate aceste greşeli? (no offence)

    RăspundețiȘtergere