duminică, 13 noiembrie 2011

Un adevăr

Poţi fi la ea, nici primul, nici ultimul, nici unicul.  Multe s-au întâmplat în viaţa ei până a te întâlni pe tine. Dar dacă ea te iubeşte acum, ce încă nu e în regulă?  Ea nu e ideală, dar nici tu nu eşti ideal, şi nici nu veţi fi măcar împreună ideali. Dar gândeşte-te, dacă ea te face să râzi, mai ales dacă ea îţi oferă posibilitatea să fii om, să greşeşti, să te ţii de ea şi să-i dai tot ce poţi. Ea poate să nu se gândească la tine fiecare secundă a zilei, dar ea poate să-ţi deie o parte din sine, chiar dacă ştie că poţi să o răneşti. Deci, să nu o superi, să nu o schimbi, să nu o analizezi şi să nu aştepţi de la ea ceea, ce e mai sus decât puterile ei. Zâmbeşte când ea te face fericit, arată-i când te enervează, şi lasă să îţi fie dor de ea când nu e alături.
Am avut un milion de moduri
Să mă arăt ţie oricare,
Numai nu aşa, cum sunt eu într-adevăr.
Şi acum,
Când eşti departe
Şi n-am cui arăta acest al naibii teatru
Imaginaţia mi s-a epuizat,
Şi nu-mi mai rămâne nimic,
Înafară de un sincer "mi-e dor".

6 comentarii:

  1. sincer nu am cuvinte,foarte foarte foarte foarte frumos spus..a-s da orice sa am o prietena care gandeste astfel si a-s da totul pentru ca ea sa fie fericita!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. heh papusica frumos spus...superb...imi place)))

    RăspundețiȘtergere
  3. igariok, "a-s da orice sa am o prietena"

    Uneori preţul poate fi o viaţă trăită în singurătate, aşa că nu spune că ai da "orice", nu merită. Omult după natură e un organism egoist în care e dezvoltat instinctul supravieţuiri aşa că TRĂIEŞTE!

    P.S. cuvândul "a-s" se scrie unit! ;P

    RăspundețiȘtergere