sâmbătă, 12 noiembrie 2011

Definiţii sentimente

 Simpatizezi- atunci cînd îţi place aspectul, eşti îndrăgostit- atunci cînd îţi place şi aspectul şi caracterul, iubeşti-atunci cînd îţi plac chiar şi defectele. Cineva pur şi simplu îţi este drag, cu cineva este interesant să comunici, cineva e un simplu cunoscut, cineva îţi este un simplu prieten, cineva un prieten de încredere, dar cineva... Tu încă nu poţi înţelege ce se întîmplă. Dar acest cineva e foarte important pentru tine. 
Noi iubim pe cineva nu pentru că  am întâlnit un ideal, ci pentru că am văzut acel ideal in cineva imperfect. 
Nu vă grăbiţi să vă apropiaţi, nu vă grăbiţi să vă îndrăgostiţi, nu vă grăbiţi să respingeţi, nu vă grăbiţi să plecaţi. În grabă poţi pierde ceva important, crezînd că e doar un eveniment aleatoriu în biografia ta.

14 comentarii:

  1. Chiar imi place cum gindesti :)

    RăspundețiȘtergere
  2. deseori mi se intimpla asha ceva crezind ca imi place totul in o persoana anumita ,si imi pare ca este totul pentru mine dar dupa un anumit timp inteleg dupa comportament ca-i indiferent si chiar daca ne intilnim parka este doar o prietenie dar imi zice ca ma iubeste,deacum nu-l mai cred si este doar o simpatie catre el!

    RăspundețiȘtergere
  3. super)chiar aceste difinitii sunt corecte)shi multi nu le inteleg...!

    RăspundețiȘtergere
  4. trebuie să preţuim in oameni ceea ce pot face ei mai bine si ceea ce e bun în ei...trebuie sa vedem partea plină a paharului..critica şi cearta nu duce nicaieri..trebuie să ne iubim unii pe alţii asa cum suntem,ne completăm unii pe alţii..aşa e construită lumea...fiecare are dreptul la o şansa

    RăspundețiȘtergere
  5. P.S:Inguţa ca de obicei ne uimeşte)):*

    RăspundețiȘtergere
  6. Mia placut cum ai definit Iubirea..:)hmm..defectele...da asa e...Doar ca inca nu am uibit..si nu pot spune cu Precizie...!

    RăspundețiȘtergere
  7. Încerc să definesc şi eu din câte ştiu. Scriu şi aştept păreri ca răspuns :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Eşti străşnicuţă la înfăţişare, ai un mod de viaţă diferit de al meu însă îmi place cum gândeşti, îmi place ce vorbeşti chiar dacă nu sunt mereu deacord cu tine deci, te simpatizez. Automat am exclus definiţia "Simpatizezi- atunci cînd îţi place aspectul".

    Când eşti îndrăgostit aspectul nu contează, la fel e şi când iubeşti. Până la urmă am ajuns la concluzia (eu cel puţin) că aspectul nu stă pe prim plan.

    igariok - ai scris un comentariu de totalizare drăguţ însă, să mă scuzi dar nu se lipeşte de articol. Presupun că nu ai prins firul articolului.

    P.S: "întâlnit" vs. "cînd", "întîmplă", etc. and "in".

    RăspundețiȘtergere
  9. Anonim: am scris mici definiţii simple, fără a mă afunda, mă bucur că ai putut să le găseşti contrariul.
    igaryok în comentariul s-a referit mai mult la ideea de la sfârşitul articolului, nu înseamnă că nu a prins firul :)
    paul: mulţumesc)

    RăspundețiȘtergere
  10. am vrut sa-ti comentez articolul dar am hotarat sa-ti urmez sfatul(poate nu presupune asta pentru tine dar asa a fost interpretat de mine),am hotarat sa mai astept cateva zile,am hotarat sa am rabdare,am hotarat sa nu ma grabesc...au trecut zilele,am mai citit inca o data articolul si iar mi-a provocat sentimente sa le zic asa profunde!!!deci azi chiar vreau sa-ti zic-mai uimit Inga,te cunosc de mai demult,stiam ,simteam ca ai potential dar mai uimit!!!succese in continuare!!!

    RăspundețiȘtergere