marți, 15 noiembrie 2011

E natural

-Îţi place să mănânci?
Cum pot răspunde la această întrebare? Să mănânci e natural. Mănânc pentru că organismul meu are nevoie de hrană. Mănânc ca să trăiesc. Deci, cum să răspund?
Am analizat puţin...
Am nevoie de hrană regulat. Deja în ce măsură depinde de deprinderile pe care le am. Ne place să fin hrăniţi. Am obiceiul să mă gândesc la mâncare chiar când nu mi-e foame. Se zice că:"Pofta vine mâncând", uneori poate veni doar de la un gând. Poţi mînca diverse alimente, toate te pot potoli, însă ai felul tău preferat de mâncare. Acesta nu doar te potoleşte, te mai face să te simţi bine. Uneori doar văzându-l mă pot reâmprospăta. Pare straniu. Dar, nu în zadar e cel preferat, deosebit în felul său. Nu toţi îmi pot înţelege preferinţele, e normal. Deosebit pentru mine, dar nu pentru altcineva. Şi iată gândindu-mă anume astfel pot răspunde că: Îmi place să mănânc!  Aş vrea să pot gusta din felul meu de mâncare preferat oricând mi-ar apărea dorinţa. Ştiu, nu mă voi plictisi, nu-mi voi schimba preferinţele. Căci dacă îmi place ceva cu adevărat, îmi va plăcea mereu.
P.S: uşor puteţi înlocui "mâncare" prin ce vă este mai aproape, va rămâne adevărat.

6 comentarii:

  1. Inlocuiti cu 'iubire'!
    Incepem asa: - Iti place sa iubesti!
    Super ideia,de la inceput mi s-a parut cam banal.inlocuind asta-i ideia!

    RăspundețiȘtergere
  2. E ziua Lunii. Înlocuieşte Luna cu...
    Deci, ideea nu e nouă.

    P.S. Sunt o mulţime de greşeli, cât ortografice atât şi de exprimare.

    RăspundețiȘtergere
  3. e intresanta ideea eseului .. !!! mie la fel imi place sa manink.. :P

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu este vorba de geneza ideii,ci ea ca 'substanta'.
    Scopul nu a fost pozitionarea ca ceva nou,doar intarirea acestui motiv.
    Gresile pot fi corectate,de aceea trebuie ca Inga sa exerseze prin scris,ea asta si face.
    va multumesc.

    RăspundețiȘtergere