miercuri, 4 mai 2011

Primăvara se sfârşeşte cu tine*

Da, sunt uneori rea.
Da, des nu mă poţi înţelege.
Da, des nici eu nu ştiu şi nici nu pot înţelege ce îmi doresc.
E primăvara.
Toţi ştiu de ipoteza hormonilor din martie. Niciodată nu am simţit nimic deosebit, nemaivorbind anume de această lună. E mai, primăvara se sfărşeşte. Iar eu, chiar azi, după o plimbare frumoasă am revenit din nou la gîndul că am nevoie de tine(chiar dacă mereu neg acest lucru).
Era soare, vîntul se juca prin părul meu. M-am aşezat pe iarbă, priveam în depărtare. Am încercat să îmi imaginez că eşti alături, mă cuprinzi, sau doar doreşti să o faci, doar încerci să te apropii puţin de mine(aşa cum o făceai mereu).
SENSIBILITÁTE s1. (înv.) simțibilitatesimțiciunesimțirefinețe
Da, doresc să simt. Am nevoie de umărul tău puternic. Îmi doresc să ştiu că nu sunt singură, că mereu vei fi cu mine(ştii cît de mult mă tem).
Să fiu aşa cum îmi place, şi ţie să-ţi placă. Aşa, simplă, naivă, sensibilă şi copilăroasă, Reală.
Să pot să te privesc în ochi. Să mă bucur. Să zîmbesc sincer. Să îţi aud răsuflarea. Să îţi simt inima, cum pulsează sângele. Să nu mă tem de toate astea. Să fie, reciproc.
p.s: Primăvara se sfârşeşte cu tine*, nici nu ştiu dacă te va apuca!

2 comentarii:

  1. hmmm.
    Se observa ka e primavara! Ce este skris aici e foarte frumos.Ingutsa bravo tie pentru curaj:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ating inima aceste cuvinte si dau frau liber lacrimilor...Aceleasi sentimente de dor,durere..

    RăspundețiȘtergere