luni, 16 mai 2011

17 secunde de Fericire!

Am observat ceva captivant.

Curios! Dar "dorul" poate fi definit in mai multe feluri.
Am făcut nişte observaţii excepţionale. Trăim, nu departe unii de alţii, ştim asta, ne simţim bine. Astfel putem să nu ne mai întîlnim perioade îndelungate. Dar, e destul ca unul să plece undeva mai departe măcar pentru o zi, că începi a simţi un dor nebun.
Atunci îţi e destulă o singură noutate. 
Câtă Fericire aduce doar câteva secunde de discuţie.
Dar cât e şi de dureroasă absenţa acesteia. Oricum, cel mai dureros rămâne a fi ignorul.Nu cred că cel ce nu a simţit aceasta va putea să mă înţeleagă. Să înţeleagă acel "I hope you", ce se naşte în adâncul fiinţei, şi care poate creşte în "I'm happy" doar dăruind  unul altuia câteva secunde de Fericire!

3 comentarii:

  1. mmmm ce te mai intsaleg eu pe tine.... ((

    RăspundețiȘtergere
  2. Iar m-ai adus la lacrimi sau poate acel "i hope" din inma mea inca ma chinuie..
    As da orice pentru 3 cuvinte..3 secunde de fericire in care sa aud doar "te iubesc micuto"...dar... "i hope" dar stiu ca in zadar..

    RăspundețiȘtergere
  3. da Inga eu prin asta multe ori am trecut!!!!

    RăspundețiȘtergere