sâmbătă, 23 aprilie 2011

Lina!

Încerc să îmi amintesc de cînd te cunosc...nu reuşesc, poate e din cauza că e o perioadă foarte mare? 

Te ţin minte micuţă, cu o îngheţată în mână, cu câtă poftă o mâncai, nimănui nimic, egoisto :D Aşa ai rămas, amatoare de îngheţată, egoistă- în sensul frumos al cuvântului... 
Dacă e să zic ce trăsătura s-a schimbat în tine complet, spun ferm: culoarea părului! Din blondă, în brunetă (nu chiar brunetă, aşa ca mine)...
De câte ori ne cofunda lumea, sau ne întreba: Sunteţi surori?
Îţi place să spui: Ea e mătuşa mea! da, mult am zâmbim la faptul că îmi eşti nepoată)
-Cine totuşi din voi e mai mare?... multe ori am auzit această întrebare.
Tind spre tine. Tot ce este nou, aflu de la tine. Multe schimbări în viaţa mea ţi se datorează ţie. 
-Parcă sunteţi dintr-un ou scoase!... amuzant totuşi.
Ce să îţi zic picăturica mea? Trăieşti la mine în suflet. 
Când am împlinit 16 ani m-am gândit: "Acum sunt cu un pas mai aproape de tine!"... astăzi Tu, faci 18!
Majoratul mult aşteptat)))
Ţin minte bine cum ziceai: "mai repede 18"... nu ştiu ce simţi acum.
Cu ochii verzi, de mandarine, cu capul in trance, cu privirea în spumă!
Aştept doar cu nerăbdare să te văd, să te felicit privindu-te în ochi, să te cuprind strâns...
Te iubesc iupi! 

2 comentarii:

  1. 00:00 mai Ipui mai, m-ai surprins
    eu tot te iubesc mult mult!!!
    ..nustiu ce simt ...:)
    asa ca 18-le mult asteptat nu il asteptam asa de tare in comparatie cu tine,sa il intimpini tu cu mine :P
    :*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. cine a fotografiat? ))))))))))))

    RăspundețiȘtergere