sâmbătă, 31 decembrie 2011

Într-un An Nou Fericit!

Ultima zi din 2011!
În curând toţi vor căuta mandarine, vor aştepta 00.00, vor mânca din suflet.
Am văzut numeroase fraze postate de diferite persoane pe profilurile lor pe diverse reţele de socializare. Mă întristează faptul că mulţi scriu:"An nou cu laccrimi" sau "Vreau să te am alături" şi mii de exemple de genul dat.
Lume, treziţi-vă. Nu vă complicaţi viaţa. Hai să scoatem:"Aştept minuni şi fericire..." Creaţi propriile minuni. Fiţi fericiţi! Nu vă plictisiţi privind în pod şi visând la stele. Hai să ne debarasăm de stereotipuri, gânduri proaste şi idei irealizabile. E o sărbătoare familială. Să zâmbim cu toată familia la frontiera dintre ani şi mereu...
Hai să fim Fericiţi! La Mulţi Ani!!!

5 comentarii:

  1. bine spus stii si eu de curind am postat urari de bine pe blog meu am vorbit despre entuziasmul de sarbatori care sunt oadevarata feeriie http://fulgutzaa.wordpress.com/ vizitea-za-l si tu! sarbatori fericite!:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine spus... La multi ani si un An Nou cit mai fericit !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulţumesc tuturor! Un An Frumos şi plin de momente minunate!

    RăspundețiȘtergere