duminică, 23 octombrie 2011

Poezie

Poezia (din grecescul "ποίησις", poiesis, care are sensul de "facere" sau "creare") este o formă de artă în care limba este utilizată pentru calităţile sale estetice şi evocative, pentru a completa sau a înlocui semnificaţia sa aparentă.
Prefer să îmi exprim starea sufletească mai mult în proză, aşa e mai simplu pentru mine. Desigur, în copilărie aveam obiceiul să scriu ceva versuri, mici catrene, copilăreşti :) ca:
"Doi corbi s-au întâlnit
 Şi s-au apucat la ceartă
 O pisică i-a pîndit,
 Si-a făcut împărţeala dreaptă."
Dar iată că am hotărât să revin în lumea poetică. Inspirată de melodiile lui Alifantis pe versurile lui Stănescu am mici rezultate:

"Sunt:
Departe de tine,
Departe de farmecul tău,
Departe de marele vis,
Aproape de abis.
Cu ochii în lacrimi,
Cu degetele fripte,
Cu mînele reci
Privesc cum pe-alături treci.
Nu cred în întîmplare,
Stau în aşteptare,
Să mă chemi pre tine vreau,
Atunci orice am să-ţi dau.
Să fiu:
Departe de abis,
Aproape de marele vis,
Aproape de farmecul tău,
Aproape de tine." 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu