miercuri, 17 august 2011

Niciodată

Am văzut diverse liste: "Ce trebuie să faci", astăzi scriu despre ceea ce nu voi face niciodată.
Deci, Niciodată:
-nu voi ierta greşelile făcute intenţionat;
-nu voi înjura;
-nu mă voi supăra pe adevăr;
-nu voi cere iertare pentru ceea ce nu am făcut;
-nu voi crede celor ce m-au minţit;
-nu voi da a doua şansă celor ce m-au rănit;
-nu voi căuta justificare pentru alţii;
-nu-mi voi încălca principiile;
-nu voi trăda;
-nu voi  deschide Marele meu secret;
-nu voi face ceea despre ce pot să regret;
-nu voi regreta;
-nu voi încălca promisiunile;
-nu voi permite nimănui să intre în viaţa mea cu rău;
-nu voi da mâinele jos;
-nu voi plânge în faţa celor ce îmi provoacă lacrimi;
-nu voi fi indiferentă.

10 comentarii:

  1. Secret...hmm...[Mare] :)
    Daca o sa tzi cont de ele...ajungi departe ;) Bafta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmmm.. Speram asa sa fie) Ar fi un lucru bun))) Succese ;P

    RăspundețiȘtergere
  3. Vă mulțumesc pentru susținere:-)
    nu e ușor, dar realizabil.

    RăspundețiȘtergere
  4. -nu voi face ceea despre ce pot să regret;
    -nu voi regreta;
    logik deacuma nu vei regreta de nimic.. atunci punctul de mai sus nare sens deoarece astfel de actiuni nu exista...

    -nu-mi voi încălca principiile;
    -nu voi face ceea despre ce pot să regret;
    se contrazic foarte tare.... caci deseori vei fi nevoita sa alegi intre principii si lucruri de regretat)

    RăspundețiȘtergere
  5. Consider ca ai sters commentariul meu din motive egosite reiesind din nuanta mea critica.
    Puteai sa-l lesi, pentru al reciti si intra in esenta lui.
    Lina.

    RăspundețiȘtergere
  6. Lina, uite ce zice:

    -nu voi face ceea despre ce pot să regret;

    A sters mesajul tau. Va regreta!

    RăspundețiȘtergere
  7. Dan: știam că vei găsi ceva ce se poate contrazice, dar, singur știi că asta nu e o problemă pentru mine, asta e ceea ce se întîmplă!
    Lina: nu am nimic împotriva criticii tale, de egoism nu am dorința să discut.
    Anonim: Nu voi regreta!

    RăspundețiȘtergere
  8. Inga te voi contrazice pentru toti 3... ok in fine la faza mea... ce fel de nu problema cind principiile tale se contrazic pe sine insusi? cred ca asta e o faza de distrugere a logicii...
    in cazul cu lina... si de ce totusi delete catre comentariu? Nu doresti sa discuti despre egoism? asa sa primit ca daca el e prezent in tine... deacum e necesar sa discuti cit despre dinsul.. cit si cu dinsul.. dar ok. .fie...
    si faza cu nu voi regreta... doar eu inteleg ca asta e un minus gigant... cum asta nu voi regreta? asta e nonsens astfel de cuvinte... in genere principiile singure sunt doar niste automotivatii, niste "apucaturi" ale personalitatii tale, care la sigur nu-si poate argumenta lucrurile facute de ea, astfel devenind doar un simplu argument, in primul rind pentru tine insuti, mai apoi si pentru altii. asadar, analizeaza lista asta... si tias spoone jumatate so excluzi... practic... mai bine s-ai dai delete (nu din blog, ci din viata ta)... Decizi tu! ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. Apropo cred ca lumea nu se va supara daca eu voi spoone careva contraziceri, adika dau un copy/paste la fazele care nu prea le respecti:
    -nu voi ierta greşelile făcute intenţionat;
    -nu mă voi supăra pe adevăr;
    -nu voi crede celor ce m-au minţit;
    -nu voi da a doua şansă celor ce m-au rănit;
    -nu voi căuta justificare pentru alţii;
    -nu voi face ceea despre ce pot să regret;
    -nu voi permite nimănui să intre în viaţa mea cu rău;
    -nu voi fi indiferentă. - EXCLAMATIE

    P.S.si apropo mai bine sa regreti..
    P.P.S. sper ca nu ii dai delete la coment.. in fine e parerea mea... in alt caz.. nu mia postez nici un comentariu

    RăspundețiȘtergere
  10. Dan, sunt multe chestii de lămurit aici. Știi că lupta asta în propriul conștient e ceva caracteristic pentru unele persoane, ceva normal. Deci, nu aduce rău, și nici la o distrugere la fel!
    De faza frazelor care nu le respect: eu mi-am făcut această listă acum, pentru ca să o respect în viitor, pentru mine. Pentur mine e important, foarte!

    RăspundețiȘtergere