duminică, 7 august 2011

Labirintul sentimentelor

O situaţie des întâlnită. El, un băiat foarte drăguţ. Mă bucur că îl cunosc, şi chiar nu e faza: cât e mai simpatic cu atât mai puţină încredere poţi avea. L-am numit într-o zi în glumă ideal, desigur cu viciile sale. Demult nu am mai vorbit, dar mă bucur că acum când s-a simţit mai rău acel mesaj de SOS a fost adresat anume mie. Sentimente, iată labirintu în care s-a pierdut.
Problematic.
Nu voi scrie toată istoria (despre toate fetele din viaţa lui), doar cel mai dureros moment.
"Ce să fac? Poate să încerc să o fac pe cel rău? Să fiu cu toate dar să nu aparţin nimănui? Ce să fac dacă nu vreau să provoc durere celor căror le sunt drag (este una care va face pentru el orice)? Dar dacă este cea pe care o iubesc? Sau nu o iubesc? (pentru această fată el e gata la orice)", sunt doar unele din gândurile lui.
L-am întrebat: poate eşti doar obsedat de ea? nu ştie ce e, zice că nimic deosebit, pe când mereu e în aerul ei... Prostii...
Şi din nou m-a pus pe gânduri. Când nu poţi fi cu cel pe care-l iubeşti, vei rămâne cu cel ce te iubeşte? O prietenă mi-a răspuns că: Mai bine cu cineva pentru care însemni totul, decât cu cineva pentru care nu însemni nimic. M-a surprins întrebarea băiatului despre care am scris la început: "Inga, poate în viaţa mea va apărea alta? pe care o voi iubi şi mă va iubi? e atât de simplu!"... într-adevăr, cât de simplu(tot mă gândeam la asta, nu în zadar zicea că trebuia să fim gemeni), dar dacă nu?
Întrebare pentru acasă: Tu ce vei alege? Să iubeşti sau să fii iubit(ă)?

6 comentarii:

  1. frumos...ma regasesc si eu prin anumite fraze...
    dar referitor la intrebarea de acasa...trebuie rabdare...cu siguranta este in lume a 2 parte care te iubeste si pe care o iubesti.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai precis sa fiu iubita =)

    RăspundețiȘtergere
  3. Inga în cazul în care tu răspunzi tema de acasă o fac şi eu.

    P.S. fără alte variante

    RăspundețiȘtergere
  4. igaryok: da, ştiu.. înţeleg despre ce vorbeşti.
    dragi anonimi: fiecare cu alegerea sa.
    Dan, Vezi care e chestia? în viziuni diferite, pentru mine nu e diferenţă în alegere, pentru că să iubesc şi înseamnă să fiu iubită, iar să fiu iubită şi înseamnă să iubesc! Gîndesc mai diferit în legătură cu această temă, vreau să văd cine şi ce va spune din alt punct de vedere.

    RăspundețiȘtergere
  5. pentru că să iubesc şi înseamnă să fiu iubită, iar să fiu iubită şi înseamnă să iubesc! - sincer sa spun parerea mea despre fraza asta: Tupizm... cum asta? lamurestemi mie atunci care-i faza... serios nici o logica si nici o legatura in mesajul dat....

    RăspundețiȘtergere
  6. Dan, am zis că e ceva diferit de viziunea obişnuită. Voi scrie numaidecât şi despre asta. Acum cum ai promis, răspunde tu la întrebare.

    RăspundețiȘtergere