miercuri, 8 iunie 2011

Drum bun!

Straniu e când singură mie-mi zic "drum bun". Şi de ce oare aşa? Pentru că despre plecarea mea ştiu puţine persoane. Nu îmi place să scot totul la iveală. Cine va observa absenţa mea? Asta e altă întrebare.
Nu îmi plac personele cărora nu le pasă, însă te petrec cu zâmbete, şi cuvinte frumoase şi gânduri murdare. Cred că din pricina numeroşilor făţarnici îmi zic mie "Drum bun!".
-Dar unde pleci? 
-Plec departe! Spre noi orizonturi...
A mai rămas puţin, foarte puţin. Dar eu ca de obicei nu reuşesc nimic :-D 
Dar nu e de trist, căci urmează o nouă călătorie :-p
Acum merg să-mi fac mai departe bagajele.
Pe curând!
P.S: Croaţia, aşteaptă-mă!

7 comentarii:

  1. Aminteşte-ţi că mereu când aveam de plecat undeva se crea o stare de tensiune de parc-ar fi asta pentru totdeauna... Ţi-ai luat rămas bun de parcă ai în gânduri să fugi de acasă pe balonul din imagine, sau să te sinucizi sărind de pe el ))))) (glumesc).

    Şi totuşi, tu nu mi-ai spus că cu balonul pleci?

    P.S. Referitor la balon:
    До свиданья, наш ласковый Ми-и-и-ша,
    Возвращайся в свой сказочный лес.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai dreptate. Ceva nu e curat aici)
    Poate fug, dar nu pe mult timp. În curând mă întorc, nu mai scăpaţi aşa uşor de mine.
    Mi-ar plăcea ssă plec cu balonul=)

    RăspundețiȘtergere
  3. Cumpără-ţi un balon şi ia-lă cu tine în avion, ţi se va îndeplini dorinţ: vei pleaca CU balon!

    RăspundețiȘtergere
  4. Pusiki tu shtii tare bine ca eu te voi ashtepta mereu unde nu ai pleca,,,deoarice eu shtiu ca te voi intoareca acasA .....

    RăspundețiȘtergere
  5. "nu mai scăpaţi aşa uşor de mine." - Dima e la Romania el a scapat :D Restu populatie deacum va fi nevoita sa te suporte :P (shutka) Drum bun, apropo noi zburam (tu inapoi, iar eu la Cipru) in aceeasi noapte bilobi rjacino ca avioanele sa se loveasca unul de altu si sa nimerim pe neobitaemii ostrov.... blin tre sami iau scaun sapun si fringhie cu mine... precis nu voi rabda si ma spinzur de palima xD

    RăspundețiȘtergere
  6. Adriana: desigur, tot frumos si bine)
    Dan: nu iti fa griji, nu vei avea asa probleme, nu om zbura in acelasi timp. Da de rabdat, daca pina amu nu teai spinzurat ap deam ai imunitet oleaka :D

    RăspundețiȘtergere