luni, 23 mai 2011

Bucăţi de idei!

Mă mir tot mai mult şi mai mult.
Chiar acum vorbesc cu un prieten şi tot mai mult înţeleg cît de- Proşti? nu, nu pot să zic proşti, simplu, naivi sunt unii oameni. Hm, trebuie să mă bucur că nu sunt unica aşa? Nu pot, nu pot căci ştiu ce înseamnă şi cum e în orice situaţie prin care trece o astfel de persoană. Am observat "Proşti" nu doar prin rîndul fetelor, printre băieţi ei tot există. Am văzut multe în scurta perioadă ce am trăit-o. Şi cel mai obijduitor e altceva, că de naivitatea asta se folosesc alţii, oamenii răi, poate nu doar ei, şi nu întotdeaun special, dar se folosesc. De ce persoanele date trebuie să sufere?
23.03.2011

Da, sânt şi băieţi proşti, însă fete sunt cu mult mai multe.
Te-a trădat, te-a înşelat, a făcut să te doară, de ce tot continui să speri? Într-adevăr dragostea e oarbă? dar poate fi numită asta Dragoste? Cred că e doar o boală ce te face prost şi naiv, prea naiv. Această boală nu o pot numi dragoste, căci dragostea e ceva prea frumos. De ce sunteţi gata să suportaţi orice, când celălalt nu e gata să iţi dea nimic în loc? Cum poate fi asta numit? "Vreau fericire, happpy end" Poţi fi încrezut că va veni? Sincer, voi fi bucuroasă să te văd fericită, dar mă tem că din nou te voi vedea plângând şi suferind, nu mai pot, meriţi cu mult mai mult. Oare e atât de greu?
23.05.2011

Un comentariu:

  1. Da,dragostea uneori e oarba,nu neg.
    Insa cand merge vorba de o iubire adevarata in care ambii au trecut prin multe greutati,cand ambii stiu cum e sa cresti practic singur...merita sa-l ierti.

    RăspundețiȘtergere