joi, 23 iunie 2011

Cu noi impresii!

Sunt foarte drăguţi pescăruşii
Au trecut 3 zile, cred că ar trebui să mă iau în mâini şi să scriu o dată :D
Plecarea din aeroport, o noapte nedormită, călătorie lungă şi desigur foame :D
Anume atunci când trebuie să te desparţi, întelegi multe. De obicei tinerii doresc să plece cât mai degrabă din casa părintească. În câteva minute am înţeles cât de mult doresc cât mai mult timp să petrec alături de familia mea. E mai interesant că petrecând 10 zile la depărtarea de 2000 km, eram unica care nu dorea acasă. 
Îngheţată
"A fost bine"- ăsta e răspunsul meu standart. Acum îmi dau seama că într-adevăr puţini oameni ştiau despre plecarea mea, curios! :D
Ceva cuvinte despre misterioasa călătorie: mi-a plăcut enorm; îmi amintesc cu zâmbet pe faţă de fiecare moment, de la 8 ore în aeroport, până la aricii de mare :D ; m-am întors cu un bagaj de cunoştinţe noi şi experienţă deosebită (inclusiv în curăţarea copacilor :D); noi cunoscuţi, ne înţelegeam bine, inclusiv cu cei nevorbitori de engleză (şi nici de Română, Rusă, Chineză). Scumpilor îmi va fi dor de voi. Neprivind la toate e o nouă experienţă. Bucuroasă pentru tot!
P.S: Am observat că nu îmi pot exprima bucuria în scris.

4 comentarii:

  1. Pe mine fata asta cu ochi (şi cupalnic) albaştri mă impune de fiecare dată să-i scriu comentarii. Cât se poate, oameni buni? Ea se distrează, îşi bronzează ... kupalniku... prin Croatia, pe lângă nişte localităţi cu denumiri poşlîe, dar eu trebuie să robesc aici şi să scriu comentarii?

    RăspundețiȘtergere
  2. Oooo da...dor de casa... aeroport... lumea venea se ducea da noi tot stateam... bine ca macar nu ne-am plictisit de tot.. orase,crocodil ))... hmm baietii care nu vb nici o limba cunoscuta noua.. daaa.. vesel si cu ei a fost.. de experiente si impresii noi nici nu mai zic.. a fost super, interesant, mai vreau.. A, da si principalul .. aricii de mare si Nicoleta..de neuitat :) mersi de compania ta Inga ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Dima: it's Ok :D
    Irina: multumesc tie la fel pentur toate!

    RăspundețiȘtergere
  4. hmmm....se vede ka tso fost bine shi interesant!.....bv.))!!!bukuroasa ka ai avut atitea impresii pozitive!!!

    RăspundețiȘtergere