vineri, 21 ianuarie 2011

După prima mea postare, majoritatea în primul rînd mă întrebau: De ce vorbești despre tine în persoana a treia?
Răspunsul era foarte simplu: Pentru că așa îmi place!
O ființă foarte drăguță mi-a mai zis că am uitat să scriu despre cel mai important, despre ochii mei!
Mi s-a părut straniu, mai ales cînd mi-a mai zis că îi plac mult ochii albaștri. Niciodată nu mă gîndeam la ei într-un mod oarecare deosebit, maximum puteam să am grijă de sănătatea acestora. Acum totuși am încercat să îmi reamintesc ceva momente importante din viața mea legate de ei, ochii mei. De mică datorită frumosului balet "Lacul Lebedelor" știu că anume ochii- sunt oglinda sufletului. Se mai zice: cît de puternic nu ai fi și cît de mult nu ai ascunde ceva sentimente, ochii te trădează. Poate asta mi-a demonstrat el, cînd a zis că citește clar în ochii mei multe, însă eu, totuși mă strădui să cred că nimeni nu o poate...
Nu știu nimic despre faza cu dependența dintre personalitate și culoarea ochilor, dar pot spune precis că dacă ea mi-a zis că-i plac ochii albaștri, înseamnă că au ceva deosebit:- (îi am de la tata)!
P.S. Cel mai mult îmi place ideea că: cei mai frumoși ochi sunt cei sinceri :)!!!

2 comentarii: