luni, 28 noiembrie 2011

Vise


În lumea aceasta alb-negru am tupeul să visez în culori!
Vreau să zbor. Să zbor pe Marte. Visez. Caut surse de inspiraţie. Aştept o minune. Aştept să aprinzi stelele pe cer. Dar ca să visez în culori trebuie să ştiu cum ele arată. Vreau să ştiu cum ele arată. Vreau să le văd. Realitatea devine vis, ci nu visurile realitate.
Lângă tine voi zbura. Voi zbura mai departe de Marte. Tu eşti veşnica mea sursă de inspiraţie. Eşti o minune pe care o aştept. Cu tine aprinderea stelelor pe cer nu mai contează. Tu poţi colora orice vis al meu. Ştiu cum arăţi şi cum o poţi face. Vreau să devii realitatea mea, visul meu.

4 comentarii:

  1. Vreau sa vad si eu cum arata ele! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Inga: Cine e "el", despre care scrii? Cu care vei zbura mai departe de Marte? Presupun că e o persoană concretă?

    Lina: Închide ochii şi... Here they are!

    RăspundețiȘtergere