joi, 10 martie 2011

De ce 19?

Click me
vs
Nu sunt persoana care iubeşte să citească despre diverse presupuneri a catastrofelor ce trebuie să aibă loc, dar anume acest articol mi-a atras atenţia prin data sa miraculoasă! Cineva mă va întreba: ce deosebit? Voi răspunde cu plăcere: pe 19 trebuie să fac 16 ani!
Hai să ne gîndim mai urît...: Cred că e o zi într-adevăr potrivită pentru catastrofe, să privim în trecut, cîte s-au mai întîmplat anume la această dată, cîte evenimente groaznice şi decese. Hai să mai spun că chiar o ultimă catastrofă petrecută la această dată a fost în 1995 - naşterea mea :-D... gata, nu mă mai prostesc...
Hai să ne gîndim mai frumos...: E o zi foarte frumoasă, ştiu precis că aşa va fi, şi nici o catastrofă nu o va putea urîţi :P , chiar dacă să ne uităm în trecut, cîte personalităţi s-au născut pe 19 martie, şi desigur, inclusiv -  Eu! Să murim? nuuu... Dar poate că nu vom muri niciodată! Asta depinde de noi!...
Deci ne vom distra la greu, ne vom distra aşa cum vreau Eu :p (paremise că e dintr-un cîntec vechi/ce-mi mai vine prin cap)...
Concluzie: Carpe Diem! şi nu ne uităm la toate prezicerile din jur (doar la unele:-D)... Totul e în mîinile noastre!

10 comentarii:

  1. Ei de ce...de brinza! :D
    Ce intrebare,dc 19...de aia ka tu esti catastrofa noastra :D
    Nu INga,va fi totul ok.Daca mori,sami dai un beep si sa nu faci galuci la mort!
    P.S:cumpara-ti rochia :D

    RăspundețiȘtergere
  2. cî urda-i scumpă ai uitat să menţionezi :D
    Catastrofa din toate timpurile)))
    beep as dai tu, eu as scriu sms)
    P.S: o am pe a lu mama :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Fuu da trebu s fie minkata de molii,sh modai alta...ZGIRCIITOO tzii banii in coltzuni da di rokie tzii jale..

    RăspundețiȘtergere
  4. nui minkata de nimeni, chiar am imbracat-o nu demult)
    nu sunt eu cea zgircita, sunt cea economisitoare
    P.S: stii tu cind nu voi economisi)))

    RăspundețiȘtergere
  5. Luna - De ce? De ce apropierea mea către pământ a coincis cu ziua Ingai Daranuţa. E o catastrofă...

    RăspundețiȘtergere
  6. caro4 Inga de ziua ta noi murim))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  7. Totul o sa fie super
    eu vin la tine )
    de galuce sunt deacord, sa faci tortik,ceva tartine si salata cu pesmesti,macar sa mincam bine :D :D

    RăspundețiȘtergere
  8. toti reprezentam in sine mici "catastrofe", metaforic vorbind :). Eu sunt nascuta pe 13, si crezi ca acest numar are mai putine conotatii decat 19? :) Sa fii tu sanatoasa, restul se face ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. Desigur, nu trebuie să tragem aşa mare semnificaţit unor date anumite, nu ele ne fac viaţa ci noi însine)))
    P.S: îmi place numărul 13)))

    RăspundețiȘtergere