joi, 10 martie 2011

Ce am făcut în vacanţă :D

- Salut! Cf? Cum vacanţa?
- Salut! Nimik... nici cum..
Cam aşa arată o parte din discuţiile ce le am cu prietenii. Vacanţă... poate la cineva şi poate fi numită astfel, pe cînd la mine e doar o perioadă de scurgere a timpului pustie. Şi într-adevăr pustie. Nici cum! Mă întrebaţi de ce? Poate pentru că nu am făcut nimic ca să fie altfel... Nimic, nu am făcut absolut nimic, pot spune uşor asta pentru că să stau acasă mai mult de două săptămîni cu aceleaşi ocupaţii pentru mine e un nimic: TV, pian, treburi, internet, din nou TV, o carte neterminată, toate susţinute de muzică cu volum la maxim (aproape maxim, chiar dacă singurică acasă sunt, mai am grijă şi de vecini :-D ), şi desigur vizita la prietena cea mai bună... nici nu am observat cum a venit primăvara, nici nu mi-am pus măcar un mărţişor în piept, chiar dacă atît de mult mi-am dorit!
Din nou cu o ceaşcă de ceai în mînă încerc să îmi găsesc vreo îndreptăţire: cea mai reală pare cea că am nevoie de o pauză, adică am avut nevoie, acum îmi doresc mult să mă reîntorc în tempul meu drag al vieţii ce o trăiam înainte. "O trăiam înainte" - asta e. De ce o lună în urmă îmi pare că era acel "înainte"? Sau poate doar aşa cred eu că doar o lună în urmă? Poate acest "înainte" a fost chiar de acum o jumătate de an? Unde aş putea găsi răspuns la toate acestea? În mintea mea ce elimină doar idei bolnave, sau în cărţi, internet, TV, prieteni? etc.
Pot continua astfel la infinit, dar nu doresc, NU VREAU! NU VREAU să mă pierd şi să permit problemelor să mă prăbuşească. Voi fi tare, le voi rezolva pe toate, voi vorbi cu toţi, îmi va fi paralel de multe, ba nu, chiar acum mi-e indiferent de multe. Încerc să refac totul, nu va fi ca "înainte", va fi cu mult mai bine!
To be continue... (probabil)

6 comentarii:

  1. Heh,kaktus...nu trebuie sa fii asa indiferenta,nu e bine.Trebuie sa lupti si sa demonstrezi ca esti puternica!Nici mie nu-mi prea place vacanta asta dar....vreau la scoala! :D :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Tu în vacanţă nu ai fost la traininguri? La românia? La mare? În sat? ap ce spui tu aici că în vacanţă nu ai făcut nimic?

    RăspundețiȘtergere
  3. Dima, eu aici vorbesc anume despre vacanţa dată, cea de primavară din anul 2011 )

    RăspundețiȘtergere
  4. Arată-mi unde tu ai menţionat despre care vacanţă vorbeşti? Şi, vacanţa încă nu s-a terminat... nu-i pierdut încă totul

    RăspundețiȘtergere
  5. Păi eu vorbesc despre o perioada de 2 săptămîni, şi acum e vacanţă. Simţeam că îmi vei spune despre faptul că nu-i totul pierdut)

    RăspundețiȘtergere
  6. se mai intimpla Inga,
    in viata nu-s numai floricele
    sigur,fiecare poate schimba orice situatie numai atunci cind vreai tare ;)

    RăspundețiȘtergere