joi, 3 februarie 2011

O altă cale de a rezolva problemele!

Probleme... Probleme.. Probleme...
La scrierea acestui post m-a inspirat o prietenă.
Dar care probleme la 14 ani? Sau da, acum orice barieră şi orice dezamăgire pare o catastrofă globală. Şi deci, trebuie găsită o soluţie pentru a le rezolva. Am vorbit despre discuţii sincere şi deschise, cu ajutorul lor poţi face orice. Mereu eram de părerea că asta e cea mai bună cale. Însă iată că mi-a scris:"Nu, Cea Mai Bună Cale E Alta", mi-a părut interesant acest subiect, despre ce cale poate fi vorba? Înţelegînd ce are în vedere m-am îngrozit. Cum apar aşa idei în mintea unui om? Sinucidere, Doamne, mă mănîncă unghia degetului mic de la mîna stîngă auzind aşa ceva. Îmi pare interesant acest subiect, deşi sunt total contra. Nici nu îmi pot imagina ce se poate întîmpla în viaţa cuiva ca acesta să facă aşa pas, sau mai bine zis, cît de slab moral trebuie să fie. 
Să începem cu frumoasele cuvinte ce mi le-a spus chiar azi profa la lecţia de educaţie civică:"Dumnezeu ţi-a dat viaţa, şi doar el poate să ţi-o ia, mai mult nimeni!", ok, cu chestiile astea şi cu motivaţia că e un mare păcat nu te pot anina, atunci gîndeşte-te la apropiaţii tăi, persoanele ce te iubesc, sunt încrezută că ai aşa persoane alături, chiar dacă în aşa momente ţi se pare totul absurd, pot să zic că gîndurile tale sunt cu mult mai absurde.
Trebuie să înţelegi: Viaţa e frumoasă, şi merită trăită, nimic nu trebuie să te oprească, de asta e şi viaţă, nu poate fi totul ideal!

8 comentarii:

  1. Ingutza spui foarte drept...daca teai gindit la o sinucidere,in primul rind gindeshte la parintzii sau prietenii,ce o sa faca ei fara de tine,daca no sa fii,shi nu la cela care tea adus la acest gind!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. viata e frumoasa si trebuie traita orice nu s-ar intimpla!!
    bravo ingutza!!!
    igariok :*

    RăspundețiȘtergere
  3. pahodu Dorina! xD , eu tot m-am saturat de tot, dar e trecator, acum ce ma satura peste un timp voi intelege ca n-are rost, trebuie de mers inainte, de calcat peste tot, capul sus. e mai usor sa lasi totul in balta, incearca sa fii mai puternic sa treci peste tot? hi

    RăspundețiȘtergere
  4. Scumpa mea Adriana=anonim și Igaryok, îmi place că mă înțelege-ți..
    Vanea, nu trebuie să încerci să ghicești cine e persoana aia! Cu totul e trecător corect spus, așa e... apropo, nu e Dorina :)

    RăspundețiȘtergere
  5. stii,am mai dat peste ideea " viata e frumoasa" si in alte articole scrise de tine.presupun ca stii cu adevarat cum sa o pretuiesti de scrii atit de mult despre ea

    RăspundețiȘtergere
  6. Inga sunt eu...Si nimeni nu stie ce simt eu in astfel de situatii,si sinuciderea nu e bine,dar un accident mortal ar fi preferabil.Cine ma iubeste?NIMENI.Chiar si Victor,ma iubeste pentru ca momentan nu cunoaste pe nimeni mai bun ca mine...atata tot.
    In situatii ca la mine,moartea ar fi cea mai buna solutie.O sa-i doara pe prieteni timpuriu...dar peste ani toti ma vor uita si vor trai fericiti...
    P.S: scriu cu lacrimi in ochi,cu durere si ca de obicei..singurica plangand in intuneric...

    RăspundețiȘtergere
  7. Cunoaasc foarte bine toate astea, ştiu cît de mult ai nevoia uneori să plingi, dar să zici că în cazul tu moartea este cel mai bun remediu e o greşeală completă, în nici o situaţie asta nu poate fi cel mai bun remediu!
    Le va fi rău dar apoi vor uita? Cel mai mult în aşa caz te voi urî anume pentru aceste cuvinte rostite înainte de afce o prostie, te urî pentru că te iubesc şi nimic nu am putut face, căci erai prea încăăţînată! Gîndeşte-te şi la asta!

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu vei putea cunoaste niciodata....nu ai dreptate cel putin in cazul meu.

    RăspundețiȘtergere