joi, 20 ianuarie 2011

Ceva!

Ea, o fată simplă cu capul în nori şi picioarele pe Pămînt, spun astfel căci ea aşa mereu zicea. De mică nu s-a prea schimbat, deşi mulţi mă pot contrazice uşor.  A rămas la fel de inocentă şi principială, ambiţioasă a dracului :D...
Vorbăreaţă, vioaie, mereu înconjurată de aşa numiţii "prieteni". Niciodată nu tînjeşte după persoanele ce nu o preţuiesc. Ştie că cei care o socot întradevăr de prietenă şi o iubesc vor fi alături de ea în orice caz, o vor susţine şi nicodată nu vor crede bîrfele ci  vor face totul pentru ea, cum o face la rîndul ei pentru dînşii.
Iubeşte libertatea- minciuni, are nevoie de cineva alături, nu poate păşi singurică, deşi o face, ca copilul ce se invaţă să meargă.
Despre ea pot  vorbi la nesfîrşit... Important e că cunoaşte frumosul adevăr: Sfîrşitul trebuie să fie fericit, dacă nu, înseamnă că încă nu e sfîrşit!

3 comentarii:

  1. Heh,autocaracterizare...Frumos,imi place!
    Eu insa urasc asta!
    Kissez si Welcome pe bloger!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos ai descris fata aia, dar cine e ea? De ce macar nu ai prezentat-o? Asa ai descris ca mi-a placut de ea, vreau sa fac cunostita..

    RăspundețiȘtergere
  3. Fata asta e prietena mea,intr-adevar e una deosebita,mereu cu dispozitie si care poate sa o ridice si altora......Inga esti sooper!!!!

    RăspundețiȘtergere